Honda pristato eGX variklį

2019-05-09

Bauma 2019 parodoje (Miunchenas, Vokietija) Honda pristatė savo pirmąjį elektrinį GX serijos pramoninio variklio prototipą su Ličio jonų baterija.

Honda mano, kad siekiant tvarumo svarbu tiekti vertingus produktus ir paslaugas, taip pat vykdyti savo socialinę atsakomybę, atsižvelgiant į jos verslo veiklos poveikį aplinkai ir visuomenei (Honda 2018 m. Tvarumo ataskaita ). Turėdami tai omenyje, Honda inžinieriai sunkiai dirbo, ties akumuliatoriais maitinamo energijos šaltinio, skirto profesionaliam naudojimui, pavyzdžiui statybinei įrangai. Pagrindinė ir sunkiausia sąlyga buvo ta, kad gaminys turėjo atitikti GX serijos variklių standartus dėl patikimumo ir ilgaamžiškumo. Mes tikime, kad mūsų eGX yra vertas GX vardo!
eGX yra pirmasis Honda 2kW galios modelis, orientuotas į profesionalią techniką, kur pagrindinis reikalavimas yra nulinė emisija.

  • Nulinės emisijos 2 kW galios „GX stiliaus“ galios šaltinis
  • Ypač efektyvus elektros variklis su kompaktiška baterija
  • Lengvai keičiamas su GX benzininiais varikliais (tas pats tvirtinimo flanšas)
  • Legendinis GX serijos patvarumas – atsparus smūgiams, dulkėms ir lietui
  • Žemos vibracijos
  • Nereikalaujantis priežiūros

Atsižvelgiant į paklausą rinkoje, ateityje Honda planuoja išplėsti ir sustiprinti eGX seriją ir galingesniais modeliais.

Bus dvi rūšys variklių:

  • Integruotas tipas, kai akumuliatorius yra ant variklio viršaus.
  • Atskiras tipas, kurio išdėstymas yra lankstesnis ir leidžiantis jį pritaikyti prie konkretaus įrangos gamintojo rėmo konstrukcijos.

Integruotas

Specialus didelio efektyvumo bešepetėlinis nuolatinės srovės variklis yra paimtas iš Honda technologijos, įdiegtos neseniai pristatytuose EU22i generatoriuose.
Akumuliatoriaus specifikacijos dar nėra nustatytos. Tikslas – pasiekti maksimalų veikimo laiką su pačia kompaktiškiausia baterija.
eGX patogumo ir veikimo efektyvumo siekiama pridėjus keičiamą ličio jonų akumuliatorių paketą.
„Honda“ pasiūlys greitą įkroviklį, specialiai sukurtą mūsų akumuliatoriui įkrauti.
Variklio flanšo tvirtinimo angos ir veleno matmenys yra tokie patys kaip GX100,GXR120, tuo tarpu bendrieji, integruotos beterijos verisijos matmenys, (I x A x P) yra panašūs į GX120 variklio.

Kaip ir GX benzininiai varikliai, visi eGX komponentai gali atlaikyti vibracijas, kurias patiria statybinės mašinos, tokios kaip žemės plūktuvai ar tankintuvai.
Smūgiams atsparus eGX gali būti naudojamas tomis pačiomis darbo sąlygomis kaip mūsų dabartiniai GX serijos benzininiai varikliai.
eGX yra sertifikuotas pardavimui Europoje, JAV ir Japonijoje.
Masinę gamybą Honda Kumamoto gamykloje (Japonija) planuojama pradėti 2020 m. Pavasarį.

Technika Visiems, Technikos prekės
© 1999 - 2024 UAB "Wood stock"
error: Error! 404