2018-06-14
1997 Honda pristatė mini-4 (M4) serijos variklius GX22 ir GX31, tai buvo pirmieji pasaulyje 360 laipsnių vartomi, 4 taktų varikliai. Palyginti iki tol rinkoje dominavusiais 2 taktų varikliais, šie varikliai buvo ne tik ekologiškesni, bet ir žymiai mažiau triukšmingi, skleidė mažiau vibracijos, juos buvo lengviau užvesti ir aptarnauti.
2002 metais juos pakeitė antros kartos (M4) serijos varikliai GX25 ir GX35 su pagerintu galios ir svorio santykiu, palyginti su pirmosios kartos M4 varikliais. Šie modeliai sėkmingai gaminami ir dabar.
Galiausiai sulaukdama daugybės užklausimų dėl galingesnio M4 variklio. Honda 2019 metais pristatys naują, kompaktišką ir lengvą 2 arklio jėgų GX50, kuris papildys M4 variklių gamą. GX50 pasižymės puikiu galios ir svorio santykiu 0,32 kW/kg, kuris yra toks pat geras kaip bet kurio 2 taktų variklio, tačiau su mažesniu išmetamųjų teršalų kiekiu, geresnėmis degalų sąnaudomis, mažesniu triukšmu ir vibracija.